• Följ mig
  • Årets första pulka åk!

    Hejhej!
    Idag kollade vi som vanligt på film, fick även reda på mitt svenska och engelska betyg. Är väl helt okej. Får reda på resten i morgon. Efter det drog jag hem till louise och så, och efter ett tag ringde martina och ville ha med oss ut och åka pulka. Har inte gjort det på jätte länge! Så det var super roligt, har massa bilder som martina skicka till mig men lägger inte upp alla hehe ;) 
     
    Måste säga att vi är såååå duktiga på att åka pulka, eller vad tycker ni? Visst ser det bra ut? 



     

    Kommentarer
    Postat av: hanan ebba axelsson

    Sv: Förlåt för sent svar! :(

    Ja, två stycken OPI har jag :) Durå? :)

    2012-12-21 @ 11:37:10
    URL: http://eebbaaxelsson.blogg.se

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0