• Följ mig
  • Första december

    Morgonen började som vanligt på lördagar. Åkte tillstallet och red, hade olika övningar när vi skulle öva på övergångar (från skritt till trav till galopp till skritt osv) och lite sånt. Gick helt okej, mamma filmade men fick bara med början, inte i slutet när det gick som bäst. Ska se om jag hinner klippa ihopp en filmsnutt från några gånger jag har ridit nu. 
     
    Annars så kom jag nyss in, har städat hela kaninburen och lagt in massa ny halm. Det är ju minusgrader ute så jag la in extra. Ska börja göra mig i ordning och sedan ska vi iväg och handla. Ha en trevlig lördag! ♥
     
    P.S
    Jag kommer ha en liten 'julkalender' här på bloggen. Eftersom det är den första december, börjar den idag. Håll utkik! Önskas något speciellt så är det bara att skicka en kommentar. 

    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0