• Följ mig
  • Lucka 1

    Måste erkänna att jag egentligen tänkte något helt annat som första luckan men min dator är så jäkla seg så jag orkar inte. Nästa lucka kommer bli betydligt roligare än såhär men ja...
     
    LÄR KÄNNA MIG:
     
    * Jag sover med strumpor/sockor
    * Jag kan rapa när jag vill
    * Jag älskar skumm tvål
    * Jag har minst 10 olika skratt
    * Jag petar ofta på folk
    * Jag ser väldigt arg ut när jag inte tänker på hur jag ser ut
    * Mina fingrar är världens längsta
    * Jag sover bara sex timmar som vanligast
    * Jag måste göra miner varje dag
    * Jag tar kort på mig själv eller andra saker hela tiden
    * Mina läppar blir blåa när det är småkallt
    * Jag älskar att störa folk
    * Jag kommer inte på något mer nu
     
    Här har ni en ett collage när jag störde nästan alla i klassen.
    Dom gillar mig ändå.

    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0