• Följ mig
  • False

    Som min kära vän Belinda listade ut så har jag inte allt färgat mitt hår, höhöhööh. Men tycker det blir rätt fint iallafall! Dock skulle jag inte våga röra mitt hår fram tills sommarlovet, varken klippa eller färga. Om mindre än två veckor ska jag på konsert och även i maj. I maj kommer vi även ha spexfoto och i juni är det bal och skolavslutning så om det skulle bli fult skulle jag mörda både frisören och mig själv haha. 
     
    Är hur trött som helst nu så ska lägga mig på en gång. Ciao. 
     
    Orginal bilden, 100% oredigerad. 
    (Haha asså orka att jag har en liknande bild i menyn.....)

    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0