• Följ mig
  • Kungen fyller år

    Hellu vänner!
     
    Orkar inte rabbla upp mina anledningar till att jag inte bloggat här på denna bloggen också, men om du inte vet så kika in på min och min kompis blogg där jag skrivit väldigt kortfattat om förra veckan. (LÄNK!)
     
    Som sagt är det valborg idag, någon som missat det? Instagram och alla bloggar har för fan bombat med att det är den dagen idag. Föressten fyller kungen år också va? Whatever, belinda och louise kommer över ikväll. Måste städa lite på rummet så det åtminstone ser okej ut när de kommer. Och jag vet att min design är ful, orkar inte fixa den nu iallafall...
     
    Stabilt...
     

    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0