• Följ mig
  • Take me to paradise

    Att göra gymnasievalet var nog ett så svårt val som det var. Tankarna snurrade runt i huvudet på en, vilken skola? vilken linje? vart någonstans? Jag var glad när gymnasievalet var överstökat och jag är såklart nöjd med mitt val av allt, skola, linje och vart någonstans. Men det är jämt och ständigt en massa viktiga val och beslut att ta. Man måste hela tiden tänka vad som kommer gynna en senare i livet. Hur ska man ens kunna göra det när det är så vanligt att ändra sig? Jag blir inte riktigt klok på allt det här måste jag säga. Kommer bli så ruskigt sönt att få ta lov nu på fredag. Är sugen på att hänga med mina fina vänner och hitta på något skoj. Är även hur sugen som helst på att resa iväg till något varmt land, ligga i solstolen på stranden med fötterna mot havet. Hur härligt? Näe, en biljett till Thailand hade inte suttit fel just nu... Någon annan som är på? 
     
     

    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0