• Följ mig
  • Fruktsallad

    Hade svenska nationella - tala, idag och det gick väl helt okej. Så nu är vi klara med allt som har med nationella i svenska att göra. På fredag får vi reda på vad vi fick för betyg och våran lärare slutar även då, så trist! 
     
    Trixade ihop en fruktsallad och kollade lite på Miley Cyrus nya film "So Undervocer". Kan berätta vad jag tycker om den när jag kollat klart. På fredag tror jag att vi ska ha lite fika i klassen, med tanke på att min lärare slutar och man ska ta med sig något. Funderar på om jag ska göra fruktsallad, det är verkligen supergott och om någon tar med sig glass så tror jag nog många drar i sig det! 
    Banan, apelsin, hallon & blåbär, äpple, kiwi och passionsfrukt!

    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0