• Följ mig
  • Hemkomst & Stockholms häng

    Hej på er! Jag kom hem från fjällen i tisdags kväll och i går spenderade jag i stort sett hela dagen i underbara Stockholm. Min MacBook lämnade jag in för att den ska installera något nytt program eller något sånt och jag får tillbaka den på måndag. När jag får tillbaka den ska jag visa er massor av härliga bilder samt videos från fjällen! Jag kommer även att berätta mer då, men jag ska försöka att publicera några bilder från mobilen. Kan iallafall säga att jag har haft det super roligt tillsammans med Louise, har varit underbart. Vet inte huuuur många intärn-skämt vi har dragit på oss. Har som sagt mycket mer att berätta, haha men det tar vi när det nu blir. I allafall, igår var jag som sagt i Stockholm hela dagen. Var först på ett möte och det gick bra. Efter det lunchade jag och mamma på  Vapiano. Vädert var hur underbart som helst, varmt och soligt. Så jag blev på bra humör och blev på ännu bättre humör när jag började shoppa! Visar er det jag köpte i nästa inlägg. Ha det så hörs vi under dagen, ciao. 
     
     

    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0