• Följ mig
  • Snart redo

    Åh god morgon!
     
    Idag är det dax, 7 timmars lång bilfärd mot fjällen... Ska gå i skolan på två lektioner innan vi drar hem och käkar lunch och efter det så åker vi. Igår packade jag om allt. Insåg att vi aldrig skulle få plats med min stora packning, lollos, farfars och massa mat och på det ska en hund få plats i bakluckan. Så jag packade upp allt från min stora resväska och tog med det viktigaste (hoppas jag) i en liten. Jag borde för fan få beröm att jag ens lyckades! Jag är alltid den som tar med sig halva garderoben när man ska sova över och nu ska vi ändå vara borta ett tag.
    // Den övre bilden är hur min packning såg ut när jag skulle ta kort och lägga upp på instagram - och den undre bilden visar hur den ser ut egentligen i verkligheten. Gissa om det var jobbigt att få igen den väskan! //
     
    Juste, jag vet inte hur det kommer bli med uppdateringen. Vi ska egentligen lämna in våra datorer (vi har fått våra MacBook's från skolan) och de ska installera något, men jag har inte lämnat in min men jag funderar på det. På resan upp och hem kan det vara skönt att ha den så vi kan kolla på film men jag har säkerhetskopierat allt från den här datorn så den är egentligen redo för att lämnas in. Efter installationen tömmer de nämligen hela datorn på bland annat bilder, dokument osv... Jag vet inte hur jag ska göra! Nu måste jag fixa i ordning mig iallafall. Vi hörs när vi hörs, ta hand om er och ha en riktigt bra helg/sportlov ♥

    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0