• Följ mig
  • 02/01-2013

    Hej på er!
     
    Kom hem från Stockholm för ett litet tag sedan och har precis ätit lunch. Var inte där för att shoppa med det slutade med att jag köpte 3 hårband som jag kan visa er. Kan även visa er det jag köpt som jag inte har hunnit visa er också. Ska fota det direkt och se till så att det kommer upp här på bloggen. Dagens planer är annars att städa på mitt rum och planera lite, skicka in ett mail och lite sånna saker. Måste även boka bowling så att det inte är upptaget till i morgon. Vi hörs snart!
     
    I bilen påväg hem.
     

    Kommentarer
    Postat av: ida munther

    hoppas du haft en bra dag :)

    2013-01-02 @ 21:51:53
    URL: http://idasofi.blogg.se

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0