• Följ mig
  • Dagen som har gått

    Ojoj vad jag är dålig på att blogga! Just nu sitter jag iallafall i min säng och har kollat på Gossip Girl, insvepad i en filt och täcke och fryser ändå. Det har varit så himla kallt ute idag, väldigt vackert, men man har fan inte kunnat visa sig ute under längre tid. I morse var jag i stallet och red och det gick jätte bra! Min ridlärare berömmde mig och sa att jag hade utvecklats enormt genom att rida på andra hästar och sedan gå tillbaka till Maverick. Blev så glad! Jag och Maverick jobbar på bra tillsammans, men det är nyttigt att rida andra mellanåt. 
    Sen har jag varit på stan och hittade ett halsband, linne och kortbyxor som jag sååååå gärna vill ha, men jag köpte inget, ska vänta tills jag ska shoppa med Linda eller nån istället :) Gick även en promenad från affären och jag höll på att DÖ för att det var så kallt! Allt är så stilla ute, som om allt har frysit (nähe?!) Kvällens planer får ni reda på alledes strax! Puss

    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0