• Följ mig
  • Godmorgon söndag

    Började morgonen med frukost och ett avsnitt av Gossip Girl. Det är ju såå bra! Förstår inte varför jag inte har kollatpå det tidigare. Dock slipper jag vänta vecka efter vecka efter ett nytt avsnitt vilket jag gör nu när jag följer Pretty Little Liars. Dock kommer det inte ut ett nytt avsnitt varje vecka av PLL utan varannan månad ungefär. Sjukt dåligt, man glömer ju nästan bort vad som har hänt då? Eller nej, det gör man inte. Det är för bra. För spännande. På tidsag kommer äntligen ett nytt avsnitt! Can't wait...
     
     

    Kommentarer
    Postat av: emelie

    Allt bra? :)

    2013-01-06 @ 12:13:41
    URL: http://stylebyerikszon.blogg.se
    Postat av: Aurora

    fin bild på dig :)

    2013-01-06 @ 12:54:08
    URL: http://auroris.blogg.se
    Postat av: Danne

    Skit fin :)

    2013-01-08 @ 00:42:03

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0