• Följ mig
  • Positiv utmaning

    Idag vill jag att du, japp precis just DU som sitter och läser detta just nu. Idag ska du ha en bra dag, hör du det? Om din morgon började dåligt så vill jag att du ska släppa det och göra allt du kan för att denna dag ska bli bra. Om din morgon började bra så fortsätt på samma spår. Jag vill att du ska försöka tänka positivt under hela dagen idag. Allt du gör idag ska kännas bra. Våga ta en chans, våga säga emot något du inte håller med om, våga ge komplimanger. Le mot människorna du träffar idag, säg till din kompis att hennes nya tröja är fin. Bara kläm ur dig något positivt till några under dagen. De kommer uppskatta det, jag lovar! Det är en enkel sak att göra men som gör så mycket, både för dig och för personen du säger det till. 
     
    När denna dagen har gått kan du tänka på vad som har varit anorlunda. Gick det bättre för dig under dagen? Gick det sämre? Gjorde du någon glad? Genom att tänka positivt lyckas man ofta hamna i andra situationer, de som har tur i livet tänker oftast positivt. Det gör inte ont att göra andra människor glada genom att säga någon komplimang ibland, så varför gör man inte det oftare? Man skulle må så mycket bättre och de omkring en också. Ta denna dagen och tänk positivt, okej? Bra. Då kör vi!
     

    Kommentarer
    Postat av: Linnéa

    Haha, vilken tur att jag vaknat på rätt sida idag - och allt känns såååå bra <3

    2013-01-04 @ 08:31:43
    URL: http://linnealiebig.blogg.se
    Postat av: Matilda Johansson

    Vilka fina bilder :)

    2013-01-04 @ 09:54:55
    URL: http://enmatilda.blogg.se/
    Postat av: Moa ♥ :)

    Fin blogg! Allt bra med dig? :)
    Kram!

    2013-01-04 @ 10:14:30
    URL: http://mooaaaaaaaa.blogg.se

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0