• Följ mig
  • Home

    Hallåå bloggen.
    Har varit i Göteborg över helgen, kom hem igår.  Har haft det riktigt trevligt och roligt. Var på Liseberg och jag vågade faktiskt åka Balder! Haha, var sååå emot det när jag väl var där, men sen orkade jag inte argumentera för vad jag tyckte var läskigt. Vad är det värsta som kan hända, frågade jag mig själv. Och jag överlevde, ser man påååå. Lurade upp min moder i en bergochdalbana också, hahahaha hon var så arg, as kul. Efter det åkte jag kanonen några gånger innan dom stängde. Förutom Liseberg har vi varit ute i Göteborgs skärgård, ätit ute, shoppat i Nordstan, gått på bio, myst på hotellet och en hel del annat. Dock är det rätt skönt att komma hem. Blir bara hemma idag och i morgon innan jag drar iväg igen! Dagen kommer alltså gå åt till att börja packa upp och packa ner. Ska även hinna med att städa och lite sånna grejer. Ha det bra så hörs vi!
     
    Mobilbilder

    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0