• Följ mig
  • Happy 19th birthday Justin Bieber

    //1 Mars 1994 12:56AM on a Tuesday//
    Den här killen alltså, så mycket jag har upplevt tack vare honom. Alla underbara människor jag har träffat, alla idioter. Jag kommer ihåg en sommar för två år sedan då jag och massvis med andra beliebers samlades vid Gärdet i Stockholm. Vi hade planerat en parad och möttes där för att öva en gång genensamt på vår dans som vi skulle 'uppträda' med på plattan. När vi var klara tog vi bussern som blev smock full av alla ungdomar och spelade hans musik och sjöng hela vägen. Vi tog oss in till plattan och där hölls paraden och herre... Vilket jäkla liv det blev. Dagen efter hamnade vi i Aftonbladet och massor av klipp har lagts upp på YouTube. Tänk om jag då visste att två år senare skulle jag ha 3 biljetter till hans konsert i Sverige. Vi ordnade paraden för att han skulle vilja komma till Sverige och TV reporten Tilde från tv4 visade våra klipp därifrån när hon intervjuade honom. Han har sett det, han kanske inte kommer ihåg att det var hans svenska fans som gjorde det. Men iallafall. Han har sett det. Det är så många andra händelser som är så värda att skriva ner så ni kan få veta, men jag avrundar här. Alla timmar i köer, alla panik händelser, alla gråtattacker, alla glädjetårar, allt annat, har varit värt det. Åh om lite mer än en månad ser jag honom live för första gången. Kan inte ens beskriva känslan i ord. Jaja, grattis på födelsedagen Justin, I know you read my blog darling♥
     

    Kommentarer
    Postat av: My name.

    FREAK? du kommer skämmas när du blir äldre lol

    2013-03-10 @ 16:57:55

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0