• Följ mig
  • Weekend

    Hej, jag vet, jag är sämst på att uppdatera. Det hemska är att jag är inne här på bloggen varje dag men loggar ut efter ett tag för att jag inte vet vad jag ska skriva. Det vet jag inte nu heller, men vi kör på ändå! 
     
    Kom precis hem från Louise, har varit och kollat på melodifestivalen hemma hos henne med hennes kusin, lillasyster och belinda, super mys. Tycker helt klart att Robin förtjänade att vinna, underbar röst. Han blev verkligen så förvånad, söt. 
     
    Tre bilder från helgen. I fredags var det underbart väder så vi drog ut solstolar och njöt, kan säga att jag kommer skrika högre vårskrik än vad Ronja Rövardotter gjorde när all snö är borta...

    Kommentarer
    Postat av: Denise Wallin

    Härliga bilder! :)

    2013-03-10 @ 12:03:25
    URL: http://meninaperdida.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0