• Följ mig
  • Årsresumé 2012

    År 2012 har varit ett riktigt helvetes år för mig. Har aldrig mått så dåligt under så långt tid. Har haft mycket motgångar, fått kämpa som fan för att ta mig dit jag är idag. Men jag gjorde det, är inte klar med allt än men det är en god bit på väg. Jag har fått se vilka som orkar stötta och finnas kvar för mig i svåra stunder. Och de som har gjort det, kommer jag aldrig glömma. Jag kommer finnas där lika mycket för dem.
     
    2012 var inte ett kasst år hela tiden utan det hade sina ljusglimtar. Här blandar jag lite av varje och berättar om året som gått!
     
     
    Januari

    Hade mörkbrunt hår och tränade hela tiden.
    Februari

    Var på Lindas fest när hon fyllde år, hade super kul! Åkte ner med tjejerna på stan. Hamna på sjukhus och hade utsikt över globen där Avicii spelade, egentligen skulle jag varit där med mina kompisar och dansat. 
    Mars
    Fägade håret ljusare och skaffade Instagram, den första bilden jag la upp var på en mascara. Haha tönt. Hade photo shoot med min kompis på ett berg. Väldigt vacker bild va? 
    April

    Ville färga håret ljusbrunt och frisören gjorde mig till Curela De Vil. Hatade det så mycket så jag skällde ut henne och gick direkt till en annan frisör som färga det ljust igen. Förgade från mörkt till ljust, till mörkt till ljust alltså 4 gånger på EN månad. Herregud. Körde gocart också, sååå kul!
    Maj
    Firade valborg med Belinda och Louise. Låg och sola mycket. Åkte till Trosa med mamma och pappa. 
    Juni
    Köpte en skolavslutningsklänning, grilla och bada!
    Juli
    Solningen gav någolunda resultat, var fräääscht 'brun'. Red och gjorde mig fin inför något som jag inte kommer ihåg. Var på min kusins student, festa, firade midsommar, badade, träffade gamla vänner, var på en kompis konfirmation, var på grönalund, var på Ica Maxi, var i Gustavsvik med Belinda, åkte till London.
     Augusti

    Var med Linda och Mikkan i Lindas 'stuga' och hade det bra! Fyllde år, fick en JB tröja, fick min jofama y kenza skinnjacka, hade photo shoot med Belinda - en aning snyggare denna gång va? Red, åt kräftskiva, var på The Voice Dj grej, tog moppekort. 
    September

    Photoshoot igen med Hilda, ser lite bättre ut här också va? Fick en ny klädstil under året också tror jag...
    Oktober

    Praoa på ett stall med Belinda och Lousie. Var med Linda. Hade en fest emd mina klasskompisar för småbarn.Träffade massa goa och härliga beliebers.
    November

    Var på julmarknad i taxinge med Louise.
    December

    Firade farfar och åt julbord, träffa kusinerna, hade photoshoot IGEN, var på ljusfestival i järna, åkte längdskidor, skotta på taket, PHOTOSHOOT, åt på Vapiano, åkte pulka och var med bästa Linda. Hahah charmerande bilder på mig där nere, NOT. Men linda är fin!

    Kommentarer
    Postat av: leonanyberg

    Riktigt fina bilder, du passar förresten bättre i blont tycker jag :P HUr kommer det sig att du hamnade på sjukhus? :/

    2013-01-01 @ 16:40:35
    URL: http://leonanyberg.blogg.se
    Postat av: Ebba

    Härliga bilder! Älskar ditt hår! Så himla fint & långt, hur får du så bra volym på det? Kramis

    2013-01-04 @ 13:10:15
    URL: http://eebbaaa.blogg.se

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0