• Följ mig
  • Första April

    Hej vänner!
     
    Har suttit ute på altan hela eftermiddagen och myst, dessvärre har redan några fler fräknar slagit rot i mitt ansikte. What to do... Det är ju första april idag också, kom på det på tåget påväg hem inatt då jag fick för mig att pranka linda och min pappa. Linda svara inte så jag spelade in ett röstmeddelande som hon lyssnade på för ett tag sen haha. Min pappa gick på det dock. Jag har inte gått på något! Tycker det är så avslöjande hur alla försöker, men ändå rätt kul. Bloggar mer om kvällen igår senare när jag fått ihop lite bilder. 
     
    Update: Ok. Jag blev nyss prankad av min bror. Fyfan va dum ja känner mig. Haha asso vafan. 
    Instagram bild i brist på annat...

    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0