• Följ mig
  • Sweet Sunday

    Det har inte hänt så mycket denna söndag. Tog sovmorgon innan jag stack iväg och jobbade ett tag. När jag kom hem var jag bara trött och seg, degade framför datorn och funderat lite på allt möjligt. I morgon är det ny vecka och min sista riktiga dag på jobbet, på tisdag jobbar jag bara ett kort tag och sedan är jag klar och då ska jag träffa Linda. Åh det var ett tag sedan vi sågs nu, kommer bli riktigt roligt att bara hänga ute på landet med min favorit♥.
     
    Än har jag inte fotat eller filmat mina inköp från England, men det är på g vill jag lova. Det jag har att erbjuda är några bilder från dagens middag, lite Italien inspirerat. Till detta hade vi citronkyckling. 
     
     
    Just nu sitter jag bara och lyssnar på musik och chattar med mina danska vänner på facebook. Ska alledes strax sätta igång någon film att somna till, är lite sugen på Harry Potter eller något sånt haha. Det var hur länge sedan som helst som jag såg någon av HP filmerna... Eller så blir det ett avsnitt av PLL som vanligt. Det är ju så bra. 

    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0