• Följ mig
  • Weekend

    Blev bjuden på middag uppe i Stockholm av mina fina vänner som jag lärde känna under språkresan. Vi åt på jensens böfhus och hade det hur mysigt som helst, därefter begav vi oss hem till Cassi där vi stannade över natten. Cassandras lilla kattunge på endast 10 veckor blev poppis när vi kom, så underbart söt! Man ville bara gosa med henne hela tiden... På söndagen åkte jag hem och på eftermiddagen träffade jag Louise och Belinda och åkte till stranden och tog årets troligen sista dopp i Sverige... 

    Kommentarer
    Postat av: Silvia

    SÅ fin blogg du har. Kika gärna in på min blogg :D

    2013-08-27 @ 16:38:07
    URL: http://www.nattstad.se/SilviaS

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0