• Följ mig
  • God Jul

    Har varit upptagen med att springa runt på stan lite överallt och handlat en massa julklappar, varit med mina fina vänner, städa och plocka, klä granen och pynta, bakat och fixat och nu kan man pusta ut (nästan) och bara njuta av denna dagen, nämligen julafton! Har fått finfina paket så jag är supernöjd, men det roligaste är att alla är så goa mot varandra dessa dagar. Om man bortser från sista minuten shoppingen som är vansinnigt lik en rugby match, typ. I morse blev jag väckt av mamma som tvingade upp mig och min bror. Mamma och pappa hade gjort en mysig frukost och hängt julstrumpor utanför dörren. Märks att jag och brorsan är 16 och 18 år. Barndomen börjar ta slut när man inte längre vaknar klockan 6 på julaftons morgonen och hypar över alla paket och julstrumpans innehåll. Vi ville bara sova haha. Ska snart åka iväg till mina kusiner för julmiddag och ännu mer paketöppning.
     
    Önskar er en riktigt god jul! ♥

    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0