• Följ mig
  • Last night of 2013

    Sista natten på 2013 och jag kan absolut inte somna. Så blir det när jag börjar tänka för mycket och inatt har jag tänkt tillbaka på året. Vilket år egentligen, det är ju en massa som har hänt?! Många förändringar, mycket skratt, en hel del gråt och en jävla massa tankar! Jag kommer minnas 2013 som ett år då jag utvecklats, fått jobba med mig själv psykiskt och lärt mig stå på egna ben, samtidigt som jag lärt mig vilka det är jag kan luta mig mot. Jag vet vilka jag vill vara med, de som får mig att må allra extra bra och hur skönt det är att bara vara med människor man tycker om och kan ha kul med helt genuint. 
     
    Händelser som att ha skolbal och spexfoto är något man väntat på sedan man började i skolan, och att den dagen tillslut kom känns än idag lite smått overkligt. Att lämna grundskolan som har varit ens ställe i 10 år för att sedan splittra alla människor man tillbringat de mesta av sina dagar med och börja om på ett annat kapitel, med nya människor, ny miljö, allt nytt. Att åka på språkresa med allt vad det innebar, just då kändes det surt för allt var helt anorlunda men det var faktiskt riktigt jävla bra ändå och är absolut en av de bästa upplevelserna jag varit med om. Jag är glad att jag har de vänner jag har och den familj jag har. Jag ser fram emot 2014, och jag hoppas att det blir ett riktigt bra år! Sämsta texten någonsin för jag vill inte publicera det andra inlägget jag skrivit som är mer personligt, så detta blev en väldigt "platt" och osammanhängande text som knappast beskriver allt jag känner. Men klockan börjar närma sig 3 på natten så detta är det jag publicerar.Vill önska er en härlig sista dag på 2013 och i förtid även önska er ett gott nytt år!
     
     
     

    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0