• Följ mig
  • sparkling nails

    So far so good, denna lördag! Ska sticka iväg och köpa en julgran så fort jag skrivit klart det här och jag och mamma ska baka lite julgodis och andra gottigheter när vi kommer hem. Måste övertyga min familj om att det är jag som ska bestämma över hur vi ska pynta granen i år, har planer på att göra en amerikansk gran, med extra allt, alltså extra fin med massa glitter osv. Men det kommer antagligen inte se lika bra ut som det gör i mitt huvud när den är klar. 
     
    Har fått hem tre klänningar som jag måste få visa er, alla är döläckra och jag gillar dem skarpt allihoppa. Knäppte några bilder igårkväll men det var inte någe vidare ljus så bilderna blev inte så himla bra så att säga. Dock fotade mamsi mina naglar nyss, passade på medan jag drack kaffe, hur gammal lät jag inte där? Whatever, men jag har bara målat mina naglar och de är så långa av sig själva. En nagel har gått av tyvärr men den använder jag som smink- och touchfinger hehe! Vi hörs...
     

    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0