• Följ mig
  • Packar

    Åååååh vad jag ogillar att packa. Eller, de är ju rätt kul egentligen, en del av resan. Men jag ska vara borta i tre veckor, HUR packar man då? Jag kommer ju antagligen shoppa där, faktum är att det är ett måste. Men, hur mycket ska jag packa med mig hemifrån? Hur mycket kommer jag kunna shoppa där? Jag försöker att packa så lite som möjligt, men jag vill ändå ha med mig kläder och grejer så att jag kan känna mig fin och så. Det är iallafall bra att jag börjar idag, då har jag hela dagen på mig i morgon också till att fundera och känna efter. Just nu sitter jag och skriver ner vad det är jag hoppas kunna hitta där borta i England. Är himla orolig att jag inte kommer få någon tid till att sprätta pengar på shopping, men vi får hoppas att det löser sig. I-lands problem så det skriker om det...
     
    HAHA asså... Jag orkar inte leta efter en annan bild.

    Kommentarer
    Postat av: myrins fotografi

    snyyygg!

    2013-08-07 @ 01:15:57
    URL: http://myrinsfoto.blogg.se

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0