• Följ mig
  • Sista spurten

    Hejhej! Dagarna bara flyger iväg och jag har helt enkelt fullt upp. Allt inom skolan ska lämnas in så snabbt som möjligt, skolbalen är i morgon, vi ska planera grillkväll med klassen och skolavslutning och jag vet inte allt som händer just nu. Beyoncé konserten var helt otrolig, både jag och min vän Martina filmade och tog kort som jag ska försöka lägga upp här så snart som möjligt. I morgon blir det en händelserik dag och idag har jag mycket att göra för att förbereda. Nian börjar dra sig mot sitt slut och sommarlovet är snarare än vad man förstår. Denna sommar har jag planer nästan hela tiden, vilket ska bli jätte kul! Vi får höras vid senare, kram!
    //Pic 1. Solade med Linda och skärde upp vattenmelon och gjorde citronvatten// Pic 2. Var i Liljeholmen och köpte glass som vi åt i solen - varmaste dagen på året!// Pic 3. Skor från nelly!♥// Pic 4. Hämtade ut skorna från posten och gick på en promenad i det fina vädret med min bror// Köpte och åt vattenmelon med Louise, så gott!//

    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0