• Följ mig
  • Skolavslutning - 130612

    Jag kunde inte gråta där och då och inte heller nu, jag tror att jag inte har fattat att detta är slutet. Jag vill tacka alla underbara människor som jag har lärt känna och fått vara i samma klass med i ungefär 10 år, vilket är en väldigt lång tid. Under dessa år har vi varit med om så mycket. Utvecklats och blivit andra personer utifrån vad livet gjort mot oss. Vi har gått igenom med och motgångar, förlorat vänner oh fått nya vänner. Vi har format varandra till de personerna vi är idag, tusen gånger starkare och en hel del smartare än när vi stod vid uppropet i 6års. Jag önskar er all lycka och jag hoppas att era gymnasieår blir fantastiska, att vi alla hittar nya vänner men att vi ändå vet vart vi har varandra. Jag älskar er klass 9 gul, ha ett fantastiskt sommarlov och liv.

    Kommentarer
    Postat av: Jeja

    Men herregud, den sista bilden. Den kunde ha blivit så fin, men du var tvungen att spänna läpparna i en duckface-grimas.

    http://i48.tinypic.com/30be90m.jpg

    2013-06-16 @ 18:57:41
    URL: http://antiduckface.com

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0