• Följ mig
  • Sommarplaner

    P.S. Nedan är det inspirations bilder. Alltså vet både du & jag om att när jag tex sommarjobbar kommer jag inte få spendera tiden i klänning på en häst vid gryningen med soluppgången i ryggen... Ni fattar. Detta är inspiration! 

    Åh, denna sommar kommer bli helt fantastisk! Jag har många planer och är otroligt taggad, oavsett vad tänker jag göra det bästa av alla situationer och bara leva och vara glad. Hade tänkt dela med mig av några sommarplaner jag har hittills och vill gärna veta vad ni ska göra! Tycker det är skitkul att höra...
     
    GÖTEBORG
    Över en helg kommer jag och familjen åka ner till Göteborg och umgås. Vi kommer bo på hotell och vi har planerat att gå på Liseberg en dag, vilket ska bli riktigt roligt. Hoppas att jag kommer våga åka Balder haha. Det kommer nog även bli lite små shopping och restaurangbesök, ska äta skaldjur i mängder! SÅ GOTT.
     
    ENGLAND
    Några dagar efter Göteborg åker jag iväg till England med EF. Jag kommer hålla till vid "lilla london" aka Brighton i hela tre veckors tid! Vi kommer även åka in till London. Behöver jag säga att jag kommer bli helt tokig och shoppa som en galning?! Har varit i London flera gånger och där finns verkligen ALLT. Det finns såklart massvis med butiker i Brighton också!
    Ett fullpropat schema från morgon till kväll med skola, shopping, utflykter, fritid med vänner, sol, bad, EF disco och mycket mer väntar! Även Summeranza festivalen är inplanerad med dansgolv, nöjesfält, uppträdanden osv. Kan knappt vänta tills jag sitter på Starbucks med påsar från Victoria's Secret, Forever21, TopShop, New Look, Next OCH MYCKET MER vid fötterna tillsammans med alla nyfunna vänner! 
     
    SOMMARJOBB
    Som nästan alla andra i min ålder så ska jag sommarjobba. Det är faktiskt något som jag också ser fram emot haha. Jag kommer jobba på ett stall (där jag förövrigt rider). Framförallt kommer jag att ha arbetsuppgifter som kommer gå ut på att renovera och fräscha upp, som att tex att måla/laga stallar, fönster, staket och hinder. Men jag kommer även att få hålla på med hästarna, uuunderbart. 
     
    SWEET SIXTEEN
    Mot sommarens slut fyller jag 16 år, har dock inget inplanerat där än. Vi får väl se vad som dyker upp...!
     
    VÄNNER
    Sjäääääälvklart ska jag se till att träffa mina fina vänner. Grillmys utan grill, nattdopp, Gröna Lund, hänga i lindas stuga, fika, käka glass, spela JUST DANCE (haha mitt favvo-spel) och bara ha det bra tillsammans. Mina vänner är otroliga. Varenda en av dom.♥

    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0