• Följ mig
  • Black and White Bun

    Efter att ha kollat på en del hår-inspiration från olika bilder, bestämde jag mig för att prova något nytt! Det fick bli denna fina frisyr, inte helt perfekt utan det står ut rätt mycket hår med jag gjorde vad jag kunde med den tiden jag hade på morgonen för att göra mig i ordning inför skolan. Valde att ha bilderna svartvita, men som ni ändå kan se har jag olika färger i mitt hår och jag tror att jag har bestämt mig för att köra på en 'riktig' ombre! Ska prata lite med min frisör och kolla med min vän om hon hänger på eftersom att hon är inne på samma sak. Vore kalas bra. 

    Kommentarer
    Postat av: Malin

    Hejhej!
    har frågestund på bloggen och om du ställer minst 5 frågor får du en länkning till din blogg! så fråga gärna nåt! :D

    2013-03-31 @ 10:45:13
    URL: http://berglind.blogg.se

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0