• Följ mig
  • Studiedag

    Hej! Idag har jag en efterlängtad studiedag. I måndags hade jag fysikprov och igår hade jag nationella i kemi. Pluggade som en galning till de så nu har jag blivit helt hjärntvättad. Jag flinkar in med fysik/kemi kommentarer överallt. Verkligen överallt. Det kan vara på stan, som igår eller någonannan stans. Samma sak när jag ska skämta om något, då är det inget vanligt skämt som ploppar upp utan ett extremt tråkigt och torrt som får varenda person runt om mig att springa iväg. Typ. Efteråt får jag alltid förklara mig att "jag har nyss haft prov..." 
     
    Hursom helst blev jag helt slut efter gårdagens nationella prov och när jag kom hem satt jag och stirra in i väggen i typ två timmar. Sen pallrade jag mig ner med mamma till stan och kikade på klockor, kläder osv. Fick med mig ett par sjukt tuffa brallor hem, visar er sen! Har föressten massor av bilder som jag inte visat. 
     
    Två bilder från fjällen
    "det blev visst lite mycket blåbär" hahahaha louise♥

    Kommentarer
    Postat av: louise

    Men åhhh, jag kommer aldrig få glömma det!!!!!!!<3

    2013-03-20 @ 10:57:42
    URL: http://lolinda.webblogg.se
    Postat av: Kulan

    Vad tycker du om Game of Thrones?

    2013-03-28 @ 17:20:15
    URL: http://kulansplace.se/

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0