• Följ mig
  • Mountain Horse

    Hej på er!
    Har världens huvudvärk och har haft det hela dagen. Började ovanligt sent idag, trodde jag iallafall, men tydligen gjorde vi inte det så jag kom ovanligt sent istället. Det ironiska är att jag gick upp i tid och hann till och med duscha (nej jag orkade inte duscha igår kväll). Har en hel del att göra i skolan och dessutom har vi fått en heeel del dåliga nyheter, vilket gör den sista tiden i grundskolan lite otaggad. Men det löser sig nog!
     
    Hämtade upp papi från jobbet och åkte sedan till Granngården för att köpa hö till min kanin och hittade en sjukt snygg väst. Den blir perfekt nu till stallet när vintersesäsongen äntligen är över. Det går både att spänna in och ut så jag kan lätt rida med endast linne under eller med en tjocktröja under. 
     
    Prislappen är ju pricken över i:et på bilden. Bra där Evelina. Bra där. 

    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0