• Följ mig
  • Another day

    Hey guys! Höstlovet är över och idag var en riktigt seg skoldag. Gosade direkt ner mig i sängen med te och tända ljus och har kollat på 3 avsnitt av Vampire Diaries. Och de tre avsnitten har varit dem bästa hittills, eller värsta, jag vet inte riktigt. Har suttit och gråtigt mig igenom dem. Sjukt jobbigt men det är så jäkla bra. Borde egentligen hålla på och jobba med mitt tal som jag ska ha på onsdag, men vi får väl se hur det går med det haha. I morgon väntar kiropraktorn som vanligt på tisdagar och sedan får jag hoppas på en mindre seg skoldag, vi får tagga för jullovet vänner. Håll ut!
     
     

    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0