• Följ mig
  • 2/10-2013

    Hejsan bloggen! Sorry som vanligt för sämst uppdatering, men jag hinner eller har rättare sagt ingen ork att blogga när jag väl kommer hem om kvällarna. Men på dagarna rullar skolan på, i helgen var det tjejmiddag och idag har vi knallat runt i Stockholm med fika på det. Fick med mig ett par jeans och ett linne så det var ju helt okej.  I morgon börjar jag sent vilket ska bli sååå skönt, har varit på gränsen till att försova mig så mycket så att jag nästan missat bussen/tåget varje morgon nu haha. Efter skolan ska jag göra en liten förändring... Mer om det i morgon! 
     
     

    Kommentarer
    Postat av: LIENE

    Hej! Så fin blogg du har. Kul läsning :)

    2013-10-06 @ 10:05:06
    URL: http://lifefromwithin.blogg.se

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0