• Följ mig
  • Onsdag 23/10-13

    God morgon!
     
    Tro det eller ej men idag vaknade jag upp och mådde.. väldigt bra! Utvilad och allmänt glad liksom. Har kommit igång med träningen samt att jag äter lite bättre och mer, vilket redan nu har gett positiva resultat.
     
    Idag går jag i skolan till lunch, har endast en svenska lektion. Vi håller på med en debatt/tal och jag har Miley Cyrus som ämne, dock vet jag inte riktigt vad jag har för tes. Har blandat in så otroligt mycket och vill få fram en himla massa budskap vilket bara har lett till att det är en enda röra av ord. Ska försöka välja ut det bästa så jag får ihop det till en bra och sammanhängande text haha. Efter skolan ska jag åka och träffa min fina vän Linda, gose lillis. Men ni får ha en bra dag, glöm inte att kolla på halloweenavsnittet av Pretty Little Liars! Det kom ut i natt och HÄR kan du kolla på det. Latero vänner... 
     

    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0