• Följ mig
  • Söndags seg

    Söndag kväll! Skola i morgon, känns helt okej. Idag har jag inte gjort så mycket, gått på bio och såg Rush. Den var riktigt jäkla bra så den rekomenderar jag! Sedan har jag städat lite här hemma och laddat inför den nya veckan. Kollade nyss upp mitt resultat från matteprovet jag hade i måndags + fredags och jag fattar ärligt talat ingenting av omdömmet, får väl fråga henne i morgon. Nej nu ska jag tvätta bort sminket och sedan kolla på serien Bron på svt, latero...
    Är faktiskt inte blond längre, men har inte tagit någon bra efter-bild på resultatet
    sedan jag färgade topparna i torsdags, men det kan jag väl ordna tills nästa vecka. 

    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0