• Följ mig
  • It happens too fast and you're just a kid

    Innan jag går och lägger mig för natten så tänkte jag slänga upp ett litet inlägg här. Skolan rullar på och dagarna går faktiskt väldigt fort. Idag hade vi idrott och privatjuridik och vi slutade tidigare än förväntat så jag tog mig till Tumba och hängde lite där innan jag åkte vidare till Huddinge och mötte Linda och Emma. Chillade lite hemma hos henne och träffade lindas kompis Linnea innan jag drog vidare till Södertälje C igen och kikade i några butiker tills de stängde då jag tog bussen hem. Har även hunnit handla lite och övningskört. Det är super roligt haha! Igår var första gången jag körde och då var det mest lite lallande på en parkering men jag körde hem i mörkret på landsvägen, fett stolt. Och idag lärde jag mig att parkera, gick as bra i vänster varv men det är piss svårt i höger. Något att öva på... 
    // Random bilder //
    Imorgon väntar en rolig dag så jag borde se till att få samla lite energi under natten. Vet inte hur många gånger jag somnade på tåget idag. SÅ pinsamt men det går inte att streta emot tröttheten när man sitter stilla. Latero..

    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0