• Följ mig
  • Your nada

    Hejhej! Måndag och jag har varit hur seg som helst... Vill att den här veckan ska gå fort och vara rolig, vem vill inte det egentligen? Ska försöka tänka positivt efter i morgon, för tisdagar går inte att göra något åt att det är den värsta dagen på hela veckan. Ska iaf träffa min babe belindius efter skolan, har inte träffat henne sen i... lördags? Haha det känns som det gått längre tid, what to say, I guess I miss my broe ♥ Annars tog jag det lungt i helgen, chillade lite med vänner och shoppade lite. Nej nu ska jag börja göra mig ofixad haha, taggar till ph finalvecka ikväll. Tobbe måste vinna, heja heja!
     
     
     

    Kommentarer
    Postat av: belinda

    Haha älsklingen <333 skymtar riiiktigt fina grejer där också; )

    2014-02-03 @ 21:22:34
    URL: http://lolinda.webblogg.se

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0