• Följ mig
  • Sommar och sol

     
    Kändes inte ok att vakna upp till snö och slask väder i morse och stressa iväg till bussen. Vill att sommaren ska komma NU och stanna ett bra tag. Vill sola kroppen och ansiktet och bara ligga på altanen i flera timmar med lite läsk och musik och härligt sällskap. Men vi får hålla ut vänner. Förhoppningsvis tittar solen fram igen imorgon annars flyr vi landet, eller hur? Nej men idag har det varit skola och sedan var jag iväg till jobbet för ett möte, jag och Martina gjorde sällskap dit och efteråt stanna vi och snacka innan vi drog hemåt. Har saknat henne så det va kul att hinna prata lite mer än vad vi annars hinner göra på jobbet eller på bussen/tåget. Men nu ska jag sova och vakna upp till sol, får vi hoppas! God natt.
     

    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0