• Följ mig
  • Julmarknad

    Hej!
     
    Idag var det julmarknad som varje år på taxinge slott. Ringde min kompis Louise och frågade om hon ville följa med mig dit, vilket hon ville! Vi var där tillsammans förra året också, riktigt mysigt. Träffade Stefan och hästen Falco där, de hade ponny ridning och jobbar på ett stall som heter Basta. Där brukar jag rida varje sommar så det var också roligt. 
     
    Jag och Louise
    Louise köpte bland annat en glögg som är jättegod!
    Louise och hennes tomte-haff. Visst är de fina tillsammans? Försökte tvinga henne att ta hans nummer, fan alltså.
    Mycket bilder på min vackra kompis blir det...
    Jag
     
    Jag kan visa vad jag och min familj köpte senare.
    Vad tycker ni? 

    Kommentarer
    Postat av: Veronika

    Vilka mysiga bilder superfina var dem :) Allt bra med dig?

    2012-11-26 @ 23:00:19
    URL: http://veronikaswarzynska.devote.se

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0