• Följ mig
  • Dress

    Hej på er!♥
     
    Idag har det varit en riktigt bra dag. Känner mig glad och det har hänt lite saker som gjort mig super glad. Jag har dels varit uppe i Stockholm på möte som gick relativt bra, lunchade på Medis uteservering som ligger på söder och åt en supergod sallad. Var såå härligt väder! Sedan fick jag även hem min fina klänning som jag beställde för ett tag sen, har ju varit påskhelg så det tog längre tid än väntat. Men den satt helt okej och jag kommer använda den mycket i sommar. Har börjat kolla runt på olika klänningar nu, eftersom balen närmar sig. Antar att martina kommer kunna hjälpa mig och jag ska försöka dra med belinda, louise och martina till Stockholm för att prova lite snyggish klänningar. Sen även en till, ganska stor och rolig händelse men den skriver jag inte ut på bloggen :)
     
    Okej jag erkänner. Jag beskärde bilden för att inte få med mitt stökiga rum, men ändå kan man skymta klädhögen på golvet och JA det är en BH som ligger på min OBÄDDADE säng. 
     

    Kommentarer
    Postat av: Frida

    Oj så fin du är!<3

    2013-04-03 @ 20:22:16
    URL: http://frawsome.blogg.se

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0