• Följ mig
  • Godnatt

    Åkte till Stockholm för att gå på möte och lite annat efter skolan idag. Passade även på att kolla på balklänningar och hann gå lite på Drottninggatan. Köpte ett par trekvarts byxor från Zara, enligt bruden som hjälpte mig komma till ett beslut kommer det vara mode i sommar. Köpte dom dock mest eftersom att de satt rätt bra. Fick även med mig ett armband hem, som ni kan se på bilden nedan.
     
    Åt middag med ma familla och sedan bagav jag och min vän Belinda, oss till ett solarium för att ta en 10-minutare. "Standrad" liksom. Haha. Iallafall, i morgon är det ridning, har inte ridit på 2 veckor och åh vad jag längtar.
     

    Kommentarer
    Postat av: Mikael

    Hej, hoppas jag inte stör!

    Jag ville bara höra med dig om du har något intresse av ett Modeforum? Tanken är att hjälpa mindre bloggare eller små hemsidor att synas som inte har råd att betala pengar för tex adwords eller bloggcast. Om man gör ett bra inlägg i modeforumet så får man automatiskt mer läsare och ett plus är att i vårt modeforumt är vi alla vänner och hittar på roliga saker tillsammans. Om du kanske bara gillar att läsa inlägg och inte vill bli medlem så kan du visa ditt stöd genom att klicka på Facebook like knappen i forumet. Tack snälla för att du tar dig tid att kolla på detta / En stor kram från ModeMikael

    2013-04-21 @ 13:22:25
    URL: http://forum.modekampanj.com
    Postat av: Bella

    hoppas du får en bra helg!

    2013-04-26 @ 22:04:05
    URL: http://amazingbella.blogg.se

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0