• Följ mig
  • Dagens outfit

    Började sent idag så jag tänkte unna mig en sovmorgon men vaknade vid halv nio iallafall, typiskt. Begav mig mot skolan efter lunch och mötte några gamla klasskompisar både påvägen upp och påvägen hem, jag blir så himla glad när jag träffar dem! Som ni ser här nedan så hade jag detta på mig idag, vilket blev hur varmt som helst. Jag hade inte trott att det skulle bli strålande sol och sommarvärme, vilket i och för sig var en glad överraskning, men jag svettades som tusan påvägen hem. Nu ska jag få lite saker gjorda innan middagen, vi hörs! Puss...
     
     // Väska - New Look, Klocka - Michael Kors, Cardigan - New Yorker, Linne - H&M, Jeans - Zara, Skor - Primeboots //

    Kommentarer
    Postat av: Belinda

    Fan vad snygg alltså, du ser ut som en riktig överklassbrud haha ;)

    2013-08-26 @ 19:20:36
    URL: http://lolinda.webblogg.se

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0