• Följ mig
  • It's been a while

    Hejhej bloggiseeeen!
     
    Det var ett ruskigt bra tag sedan jag skrev på den här bloggen, fy skäms haha! Sedan vi hördes sist så har det hänt en väldig massa saker och jag orkar inte rabbla igenom allt. Har som sagt varit på språkresa i England och haft det himla roligt. Gjorde en liten video från resan för ett tag sedan men youtube tillät inte musiken så den togs bort.. Ska nog ladda upp den på videofy.me eller något så ska ni få se den! Just nu jobbar jag ska göra det hela denna vecka och någon dag nästa vecka innan jag är klar med sommarjobbet för i år! Har lite planer på gång angående nästa vecka som jag måste se till att kolla upp, jag fyller ju år då också så jag skulle vilja bjuda in några vänner men vi får se. Annars så har jag shoppat, hängt med vänner i solen, käkat massa glass och godis, haft grillkvällar, möblerat/inrett om i rummet, klippt mig och en heeel del annat. Men hörrni, vi hörs senare. Lateroooo. 
     
     
     

    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0