• Följ mig
  • beauty products

    Införskaffat mig lite smått och gått den senaste veckan, lite kläder, en super mysig mössa som jag kan visa upp i ett annat inlägg och lite nödvändigheter som är extra bra att ha. Dessa två är utav den typen, olja till håret och världens bästa concealer. Håroljan har jag på topparna efter jag duschat medan håret fortfarande är blött. När håret är torrt är det även lent, glänsigt och inte lika frissigt som innan. Concealern är som sagt den bästa jag har provat, inte kladdig, täcker oerhört bra och är anpassad till att kunna täcka mörka ringar under ögonen (den röda färgen) och finnar samt andra mer röda oönskade märken i ansiktet (gul/gröna färgen). Den ljusaste färgen kan man ha som en bas på ögonlocket eller blanda med de andra färgerna samt använda som highlighter till tex amorbågen och under ögonbrynet. Helt klart värd att prova! 
     

    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0