• Följ mig
  • Godmorgon tisdag

    Hej på er!
     
    Det var ett tag sedan nu, men jag hade tänkt börja komma igång och blogga igen på den här bloggen. Jag har fixat lite med designen men vet inte om jag blev nöjd eller inte. Gillar inte headern, skulle hellre vilja ha bilderna i färg men just nu har jag inga bra bilder för det. Men det här funkar väl ändå så länge!
     
    Jag har precis ätit frukost och kollat på ett avsnitt av Gossip Girl, såååå spännande. Idag går jag kort dag i skolan och när jag kommer hem måste jag antagligen plugga. Har dels nationella prov i morgon och på fredag och sedan har jag prov på torsdag. Hur som så hörs vi senare, ha en bra dag.
     

    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0