• Följ mig
  • Godnatt

    Är verkligen sååå trött just nu, ska gå och lägga mig trots att klockan bara är 8. Har sovit alledes för få timmar under för lång tid och det får jag ta nu. Har varit trött hela dagen, ändå har jag hållit igång rätt bra. Hade ridning som vanligt på morgonen och det gick som det gick haha. Har även varit hundvakt och pluggat, handlat och lite sånna saker. Men som sagt är jag för trött just nu så det blir sängen direkt efer det här inlägget. Berättar om bion i morgon, ha det bra så hörs vi imorgon!
     

    Kommentarer
    Postat av: hanan ebba axelsson

    Fin blogg du har:)

    2013-02-17 @ 11:02:16
    URL: http://eebbaaxelsson.blogg.se

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0