• Följ mig
  • Just dance

    Igår var jag hemma hos Louise efter skolan och vi ägnade vår tid till bland annat att dansa Just dance 4 på deras Wii. Det var så himla roligt! Hennes lilla syster fick vara med och jag kunde inte låta bli att känna mig stolt som den vinnarskallen jag är, när jag slog henne några få gånger eftersom att hon är the master. På bilderna står jag i en stickad tröja, bytte om till en t-shirt efter bilderna togs, det blev alledes för varmt! Värsta work out:en alltså... men hur kul som helst. 

    Man borde verkligen köra Just Dance när man har fest eller nått, säkert ännu roligare när det är ännu fler med!

    Kommentarer
    Postat av: sara

    Jätte fin blogg du har! :D Allt bra?

    2013-02-19 @ 18:55:07
    URL: http://sarawiklund.blogg.se
    Postat av: Adriana

    Fin blogg! kika gärna in på min :)

    2013-02-20 @ 21:31:14
    URL: http://adrianapapac.blogg.se

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0