• Följ mig
  • Look's good, taste even better


    Såg ett par inspirations bilder på bland annat weheartit med olika fruktsallader eftersom att det är det jag ska göra ikväll för att bjuda på i morgon. De bilder jag har sett har man gjort ungefär så som jag har gjort på bilderna ovan. Så jag blev tvungen att testa i eftermiddags och jag tycker att jag lyckats. Det ser väldigt gott och fint ut och jag kan avslöja att det var det också!
     
    Update: Haha, självklart ska det stå three och inte tree. 

    Kommentarer
    Postat av: Martin

    Vad gott det ser ut!:)

    2013-02-19 @ 17:33:52
    URL: http://martinfontaana.blogg.se

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0