• Följ mig
  • Bowling kväll

    Kom hem från heron city runt kvart i nio. Det var faktiskt väldigt roligt att köra lite bowling, dock förlorade jag varje gång. Fick iallafall någon strike och en och annan spärr, om det nu heter så. Medan min kusin och brorsa ägde ut min totalt så fick de tävla mot varandra istället, men jag hade kul endå. Var väldigt trött i bilen påväg upp men Daniel bjöd på en latte så jag vaknade till lite. Sen gjorde den höga musiken där inne ett bra jobb att få mig att vara pigg och glad, speciellt när Justin Bieber spelades ;)
     
    Min tumnagel har btw gått av! Så irriterande och fult, speciellt när alla andra naglar är långa...
     
    Jag ska bara borsta tänderna och sedan tänker jag krypa ner i min säng och kolla klart på ett avsnitt av Gossip Girl som jag nu har börjat kolla på. I morgon väntar roliga planer, ni får reda på det i morgon.
    Godnatt

    Kommentarer
    Postat av: by smj - all by me!

    ååå vad kul med bowling!!

    2013-01-04 @ 01:49:02
    URL: http://somsofie.webblogg.se
    Postat av: Amanda

    Skoj med bowling :)

    2013-01-04 @ 07:06:01
    URL: http://Aamandasphotos.blogg.se

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0