• Följ mig
  • Fredag!

    Hej kompisar!
     
    Gick i skolan och slutade innan lunch så jag drog hem och enda sen dess i stort sätt har jag städat här hemma. Har verkligen kommit igång. I går efter vi hade hämtat upp pappa vid jobbet åkte vi till kära Ica och handla. När jag skulle packa in allt i kylskåpet blev jag galen på mammas och pappas ordning så jag städade ur hela skiten. Efter kylskåpet tog jag tag i skafferiet så nu är det ordning! Idag tog jag mitt rum, har slängt såååå mycket saker och ja, det nästan ekar här inne nu! Har mest gjort en massa skit jobb som ingen annan än jag märker, typ att städa ut alla gamla SOLO och FRIDA tidningar och damsuga osv. 
     
    Nu känns det dock fräscht, ska passa på att ta kort/filma mitt rum i morgon så jag kan visa upp det här i bloggen. Ni får ha en fortsatt trevlig fredag hörrni!
     
     

    Kommentarer
    Postat av: B E L I N D A

    haha undra hur lång den filmen blir ;))

    2013-01-11 @ 22:49:44
    URL: http://lolinda.webblogg.se
    Postat av: B E L I N D A

    -Ja och kuddarna hahahaha :P

    2013-01-12 @ 10:09:54
    URL: http://lolinda.webblogg.se

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0