• Följ mig
  • Gossip Girl ♥

    Hola amigoz!
     
    Slutade rätt tidigt idag, sen drog jag hem och sen drog jag ner på stan en sväng. För övrigt så 'drog' jag inte bara ner på stan utan jag hade en viktig tid att passa så jag skulle hinna med bussen och fick springa som en galning (som jag faktiskt gör varje morgon när jag ska till skolan). Jag kan aldrig gå i tid! Är helt värdelös på det. Jag brukar missa bussen men jag kunde bara inte så jag sprang och skämde ut mig totalt, men guess what? jag hann med den! Det var verkligen preciiiiiis. Haha, någon gång ska man ha tur!
    Annars har jag kollat på Gossip Girl och åååh vad jag älskar den serien♥ Har även varit ute och kollat på min kanin när han försöker skutta runt i all snö som kom idag, haha han är så söt, snön är högre än honom så han kryper antingen under den, gör gångar med framassarna eller så hoppar han sjukt långt för att undvika det värsta. 
     
    Nu ska jag dock plugga lite, skicka in några inlämningar och leta efter lite kläder att beställa hem! Sen fyller ju även en viss person 18 år i februari...
     

    Kommentarer
    Postat av: Amanda

    Älskar GG :D Såg klart sista avsnitten för ett par dagar sen, :O

    2013-01-17 @ 10:52:51
    URL: http://aamandasphotos.blogg.se
    Postat av: Iisa

    min favorit serie är gossipgir åå vad jag älskar den serien! På vilket avsnitt är du? :)

    2013-01-17 @ 15:52:44
    URL: http://iisasfogg.blogg.se

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0